Tillbaka i Sverige

Nu har jag varit hemma i Sverige i ungefär 2 dagar. Känns otroligt skönt att komma tillbaka till den gamla tråkiga vardagen, den uppskattas mer nu tror jag efter en sådan intensiv resa som jag har upplevt. Är dock hemma från skolan idag för jag har åkt på en jobbig förkylning. Klarade mig från minsta lilla sjukdom under hela tiden i Kina, men samma morgon som jag skulle flyga hem vaknade jag med förkylning. Tungt att flyga 8,5 h med rinnande näsa. Landade klockan 17 på Arlanda och va hemma i Östhammar vid halv åtta på kvällen. Hann knappt fatta att jag var hemma innan jag skulle iväg till skolan. Jobbigt. Idag är jag hemma för att vila mig och tillfriskna från min lilla sjukdom, imorgon blir det skola igen för en förhoppningsvis mycket piggare Emma.

Nu är jag iaf som sagt hemma och en dag kommer jag garanterat återvända till Kina!

Detta var förmodligen det sista inlägget jag gör på denna reseblogg eftersom min resa nu är slut. men bloggen kommer finnas kvar så man kan alltid kika in på den igen om man känner för det. Tack för mig bloggvärlden, nu har jag provat på det med. Hoppas jag bidragit med lite intressant läsning. :)

puss puss

Kommentarer
Postat av: Sharon

Hi



My name is Sharon and I am Chinese girl living in Sweden. You have a very interesting blog and I would like to keep in touch with you but didnt find your contact information on the blog. Would you please contact me by email?



Best regards

Sharon

2011-06-27 @ 13:18:29
URL: http://www.mittensrike.se
Postat av: Emma

Hi Sharon!



I'm happy to hear that you enjoy reading my blog. I can not find your email adress so please write it in a comment.



Best regards

Emma

2011-07-17 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0