Lite pics



Jag och Johanna utanför porten till Den Förbjudna Staden. En av de häftigaste upplevelserna i mitt liv kan jag säga er.



Jag, Johanna, Yngve och en hel bunt med fransmän.



Jag på kinesiska muren.



Jag och Johanna har visat sig vara mycket populära här i Kina, och då inte bland bara kineser utan även bland andra besökare. HAHA vi blev i stort sett tvingade att vara med på detta kortet, men de va skoj.

'

En rolig middag på nya stammisresturangen Annie's, en italiensk en. Jag är så här full med pasta och pizza...



Vi tillsammans med Solide Carbide chefen Jane.



Jag, Lemon och Johanna.



Hela gänget samlat utanför Sandvik.



Jag, Carl Li och Johanna. Kineserna ville verkligen ta tusen bilder från olika avstånd och vinklar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0