Glömde en sak...

som jag bara måste berätta i brist på andra roliga händelser idag. Inatt n'r jag log och sov min skönhetsömn (HAHA) blev jag plötsligt väckt av något ljud. Jag tittade upp men såg inget förutom vårt kolsvarta rum. Men så hörde jag det igen och kände då igen ljudet. Det var en mobilkamera som knäppte kort. Hjälp tänkte jag.. vad händer? Det var Johanna som var uppe för att dricka vatten och använde mobilen för lysa upp vägen. Men hennes mobil va lite knäpp så den knäppte kort utan att hon gjorde något. Själv låg jag livrädd i sängen och undrade vad som hände. Jag fattade ju att det var Johanna som var uppe men jag trodde hin gick i sömnen så jag ville i inte säga nått. Eller ja, jag vågade snarare inte säga något, vet dock inte vad jag var så rädd för....

En liten kul grej iaf, som gav oss ett gott skratt senare under dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0