Fredag!

Idag har det varit en bra dag! Vi har börjat på ny avdelning, Round Tools. Var en ganska intressant dag, vi fick veta allt vad dom gör på Ordercenter eller vad det hette och sen fick vi även hitta på en egen produkt som vi ska tillverka. Vi ska göra ett pastamått med gravyr på. men ingen av kineserna förstod vad det var så det tog sin lilla tid att förklara. Men till slut fick vi fram en ritning och en orderhandling, materialet är beställt och på måndag ska den börja tillverkas. Ska bli roligt att följa hela processen från början till slut.

Lunchen idag var dock inte ätbar alls, tröck i mig massa ris och vatten men det håller man sig inte mätt på länge. Så till middagen var jag riktigt hungrig och idag slog vi till med indiskt. Resturang Ganges var namnet och det smakade riktigt gott. Jag tog kycklinggryta med cashewnötter och annanas och till det ris, mums! Efter det sprang jag och Johanna runt i alla möjliga affärer och letade strumbyxor. Ingen hade, inte ett par vanliga svarta strumbyxor liksom. Tillslut gick vi in på Yashow där dom faktiskt har allt känns det som och där hitta vi ett par någonlunda bra, inte perfekta men okej. vi stod en lång stund och bråka lite med tjejen i butiken om priset men fick dom till slut för typ 23 kr.

Ikväll ska jag och Johanna ha det trevligt och mycket mycket kul! haha det vet vi hur man har ;)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0