Valentines day

Iskallt ute idag ju, usch önskar lite att man åkt till ett varmt och soligt land ibland, men jag är helnöjd med att åka till Kina så jag ska inte klaga. Det börjar som sagt närma sig nu och redan nu i helgen åker många av mina klasskamrater. Vi kommer i stort sett vara utspridda över hela världen, jag och mina klasskompisar. Kina, Japan, Australien, USA, Indien, Holland, Tyskland och England... Åhh så sjukt spännande! Men först en vecka fylld med massa skolarbete. Både religion och fysikprov, dessutom inlämning av samhällsrapport och som gräddet på moset ska vårt egendesignade rum vara klart denna vecka. Som vanligt innan ett lov känns det som. Jaja allt blir ju iaf lättare med tanke på utlandspraktiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0