18 februari...

Då har man äntligen sportlov efter en riktigt jobbig vecka i skolan. Jag har lyckats lämna in min samhällsrapport, gjort religionprov, haft engelska redovisning och äntligen fått mitt designprojekt klart. Blev ganska nöjd med tanke på hur mycket annat jag haft att göra. Men som sagt nu är det sportlov, som i år kommer att bestå av shopping, packning och andra förberedelser inför min uppkommande resa. Ska även hinna med att umgås med mina fina vänner och såklart min pojke. Tur att man inte åker i helgen som de flesta av mina klasskompisar gör, då hade det vart panik nu kan jag lova...

Ikväll kommer Amelie och Dennis hem till mig och Marcus så ska vi ha lite filmkväll och mys. Så alla kära klasskamrater ha det så himla roligt ni kan nu ute i världen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0